Fatti bombom

Shoohej! vakna för ett tag sen av att Jessica ringde mig och sa att vi ska åka birka paradise tror jag att det var, vi ska åka nästa vecka på mån,tis eller onsdag, det är inte riktigt bestämt vilken dag :) men fan vad det ska bli kul, det var ett tag sen jag åkte på kryssning :D  vi som ska åka är Sofie (min syster), Jennifer (jessicas syster) Jag, Jessica och jessicas mamma och pappa typ :) så vi fyra ska dela hytt :). I går var jag och bada på dan med Sofie,Tommy och Stefan i brosjön, sen var jag bara hemma och runt 8-9 kom Jonny och hämta mig och min syster och vi åkte till turbocenter för att Willow skulle testa sin race bil, fick även massa bra filmer som jag kommer lägga upp på facebook. Idag ska jag kanske träffa Jessica men vet inte riktigt vad vi ska göra, men något hittar man alltid på :), och snart får jag min lön också fan vad skönt! :). Skriver mer sen. PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0