-

Känner bara för att släppa ut allt jag har inom mig! jag börjar med att säga "Jag gav dig det du ville ändra på men frågan är om du kan ändra på det jag vill.." jag är trött på att göra det folk säger och om man är i ett förhållande så gör jag allt för att det ska gå bra! och när man själv vill ändra på något som kan bli mycket mycket bättre vågar man inte öppna sin käft man står bara där och försöker och försöker och tänker andra saker en vad man säger! men nu är det ett slut på det jag ska säga allt rakt ut till "den/dom" som jag tycker och tänker.. visst jag har ju alltid varit ärlig på det sättet men vissa saker kommer inte fram ur mig, och det måste det för jag vill att min framtid ska funka och att mina vänner ska fata och min kille. låter änklare att göra det en vad jag skriver just nu men det är så jag känner och jag ska stå upp på mina ben och fata att jag faktist bara lever en gång och att jag ska leva för dom där uppe i himlen! och ta ett steg fram och leva för dag till dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0