En sak jag lever för..

En sak jag lever för är så klart min älskade familj Mamma, Micke, Sandra, Sofie, Jennifer, och så har jag ju min Pappa som jag inte bor med.. och sist men inte minst Ubbe! jag vill tacka er för att NI gör min dag och ni står alltid vid min sida vi kan bråka ibland och då har jag alltid er mina närmaste kompisar som alltid ställer upp för mig och som jag kan prata med er alla om det är något, ett stort hjärta till er! och till min älskade malin där uppe i himlen! och sist men inte minst har jag ju min stora kärlek som betyder så otroligt mycket för mig värkligen! du gör mitt leende på läpparna och jag kan alltid prata med dig! kan inte beskriva med ord hur mycket jag ÄLSKAR dig!


hitta tyvärr ingen bild på Sandra men du har en plats i mitt hjärta!


I miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0