hemma från elmia!

Hejsan vaknade för ett tag sedan jag kom hem runt 5-6 i går från jönköping där vi har tillbringat helgen! det var otroligt kul att åka ditt, det blev lite bråk som det alltid blir men det är något man får leva med, stugorna vi bodde i var små men mysiga :) på fredagen när vi var på väg ditt började vi kröka och när vi kom fram så drack vi och ått och sedan gick vi ut på krogen! och var där hela kvällen, sen på lördagen var vi uppe tidigt vi skulle till en stor bilmässa :) och där gick vi runt ett bra tag sen kom min älskade jonny ditt och då var jag tvungen att gå på mässan med han också! men det var kul :) sen när vi kom tillbacka där ifrån laga vi matt och sen drog vi på ett bel race jag,jonny,sofie,sanna,putte och cenny och efter det drog vi och träffa dom andra på krogen och var där hela kvällen  typ. söndag mådde alla illa och vi städa stugorna och åkte hem runt 12 tiden. ska lägga ut lite bilder från i helgen så får ni se :).


Cenny, Ellan, Dennis och Jag


Jag och Ellan


Sofie, Jag och Ellan


Jag och Älskling


Adde och Dennis


Nästan alla vi som åkte fatades typ 5 pers

Skriver mer sen PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0