Lång Måndag

Hejsan min dag började med att jag kom hem innan 7 och somna när jag kom hem och vaknade igen runt 11 och Duschade och sånt sen runt 2 mötte jag upp Ellan vi hennes skola "Tunaskolan" sen gick vi till tumba och mötte upp Jasso och sen lite senare kom Mickis, vi träffade våran vän Dennis och åkte runt och sånt! :) sen kom min Älskling och hämta mig och vi åkte och tittade på en ny telefon till mig för att jag inte äger någon telefon jag lånar min kompis, men som vanligt fall ingen mobil för mig, vi ska åka och titta någon annan dag, sen efter det åkte vi och käka mat :), nu ska jag titta på tv skriver mer sen eller i morgon :) PUSS

Sony Ericsson Satio
Den här är snygg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0