saknar min älskling

Hejsan kom presic hem fick skjus av Jim, Ellan och Dennis! jag har tillbringat min kväll hos en tjej kompis Steph med Dennis, Micke, Ellan och Jim det har varit trevligt :) vi har lyssnat på musik drukit och pratat :) så det är ju bra men en sak som inte är bra är att jag inte har träffat min älskling på hela kvällen :/ han har jobbat och sen åkte han hem och skulle sova för att han måste åka hemifrån i morgon kl 6 på morgonen.. :/ men i morgon får jag träffa han! :D Ska snart sova eller försöka sova! är inte van att sova själv! har sovit med min älskling varje dag hur länge som hälst :) menmen, tittar just nu på en läskig film som inte är så bra när man är själv!!. Skriver mer i morgon PUSS



HAHA Jag och Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0