Skolan

Hejsan! siter i skolan och pluggar lite svenska som går helt okej :) igår i skolan hade jag nationella i matematik det gick faktist bättre en vad jag hade tänkt mig :) det är ju bra! och efter det plugga jag bara och efter skolan åkte jag hem och sedan kom Jonny och hämta mig och vi åkte till skärholmen och jag köpte lite smink och sen köpte Jonny det nya GTA haha! efter det drog vi och åt på heron :) och resten av kvällen tilbringa vi hos Jonny!. Idag är det fredag fan vad skööönt! vet inte riktigt vad jag ska göra men något roligt blir det alltid :) och så ska jag och Jonny hitta på nnågot någon dag i helgen. Ska snart dra till idrotten Skriver mer sen PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0