sommarkänslor

Hejhej! i dag har jag varit ine i stan med Jessica och Malin det var otroligt skönt eftersom att man fick en sån sommarkänslor för att det var så fint väder och sån sommar jag hade på mig också en blommig tunika och jeansjacka och thaits. Vi satt ute på ett cafe nära drottninggatan jag åt en jätte god pasta sallad med kyckling, vi gick även förbi butiken SALT och en affär med underkläder och så var det ju så att jag inte kunde motstå kläderna!! så jag fick med mig bh + trosor och en fin tubtop klänning (som jag tyvär inte hittar en bild på och ingen camra). Juste nu sitter jag hemma och bara tar det lungt och ska träffa min älskling i kväll som jag saknar så mycket! käns som att det var hundra år sen vi sågs men endå var det bara i går kväll menmen är man kär så är man! :D skriver mer sen PUSS!

     

                  söt ljusblå bh                    söta string med volanger på sidorna i ljusblå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0