Sorry ..

Förlåt för att jag har varit dålig på det här med bloggningen! jag har inte haft så mycket tid och vill låta er sakna mig :p. Kom hem för en stund sen har varit ute och åkt med hela gänget, det var kul :) just nu ligger jag i sängen och tittar på tv och väntar på att Jonny ska ringa mig och säga att han är utanför! menmen seker tar sin tid, idag har jag i alla fall varit i skolan och jag börja kl 08:00 med ett nationella prov i matte som gick helt okej! får se hur det går med det.. sen så vid 2 åkte jag till skärholmen med Jennifer och Jessica vi titta lite på kläder och sen tog vi en fika det var mysigt! Skriver mer i sen PUSS!


Dogge och jag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0