Torsdag

hejsan! Sitter här i min säng och kollar på tv något svenskt pogram :) i dag har jag varit hemma vaknade upp innan tio och låg bara och tog det lungt hela dagen, sen vid halv tre hämta jag min kära lilesyster från dagis och vi var ute och gick och lekte i en lekpark, det är underbart att vara med henne! I morgon blir det bil resa i fyra timmar då drar vi igång och åker till en bilmässa i jönköping, vi är typ 20-25 pers och vi bor i stugor från fre till söndag vi ska grilla kröka och umgås kan det bli bättre?. Nu ska jag fixa kläder och sånt till i helgen.
skriver mer sen 

PUSS
 

Kommentarer
Postat av: Ellan

Det kommer bli grymt roligt baby!

Längtar :D

2010-04-01 @ 22:14:14
URL: http://soocold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0