BIRA BIRA BIRA.. BÄRS BÄRS BÄRS!!!

Fredag och jag har jobbat klart nu! kan det bli bättre?
Hejsansvejsan! Idag har jag inte gjort något annat en att jobba, jobbade från 9:00-14:00 idag så det var skönt annars jobbar jag från 9:00-15:30 men fick sluta tidigare för att det var min sista dag på jobbet! jobbade där i tre veckor, gud vad tiden går snabbt det är ju fan läskigt!! men men gick hem efter jobbet och hoppa in i duschen :). I kväll ska jag till vallhalla för er som inte vet vad det betyder så är det i alla fall bil race! :D jag ska åka dit med Ellan i Dennis bil, vet inte vilka dom andra två är som ska åka med oss men ful bil blir det och SUPPA blir det för den delen också! :D. Skriver mer sen eller i morgon! PUSS

blev cider i stället :P jag och ellan på väg till elmia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0