saknarsaknarsaknar!

Hejsan, kände att det var ett tag sen jag blogga så nu blir det ett litet inlägg! Min dag börja med att jag vakna runt 12 och skulle åka och bada med Ellan men det blev inte så, så jag var hemma hela dagen och bara chilla tills kl blev runt 4 då kom Dennis och hämta mig och vi åkte och hämta ellan och drog och bada! skit skönt var det! efetr det blev dety inte så mycket mer jag drog hem, är tvungen att passa hunden .. Mamma, Jennifer och Micke är på kryssning så jag tar han om min älskade Ubbe! :) så nu sitter jag och glor på tv förmodligen kommer Jonny till mig i kväll eller man vet aldrig men kan alltid hoppas på det! saknar honom så!, i morgon drar jag Ellan Jessica och Malin till grönalund :) har inte varit där i år så det ska bli kul men jag tror nog att jag inte pallar åka så mycket som när man var mindra.. men det får jag se i morgon :P så massa bilder kommer nog ut i morgon!. Skriver mer sen eller i morgon :) PUSS

Jasso och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0