En helt vanlig lördag!

Hejsan! Kom hem runt 10-11 idag sov hos min lilla älskling!. I går kväll träffade jag och Jonny, Willow och vi åkte upp till uttran och träffade deras kompisar och dom grilla och vi drack och prata lite senare drog vi till gulan för att Jonny och Willow var sugna på godis och sen drog jag och Jonny mott Slagsta och där gick vi upp för en lång trappa i skogen och titta på en underbar utsikt bara jag och min älskling! sen efter det drog vi mott stan och det sluta med av vi åkte till Ekerö och tog sedan färjan över till slagsta igen :) sen drog vi hem till han och kolla på film!, jag trodde min midsommar skulle vara "mer folk" men jag hade det underbart med min älskling!.

Utsikten från Slagsta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0