Race helg!

Hejsanhopsan lillebror :D. Kom hem för ett tag sen Jonny släppte av mig hemma han skulle ner till garaget en stund men i alla fall! idag vakna jag runt 12 hos Jonny och sen så åkte jag hem och sen runt 3 kom han igen och hämta upp mig för då vare race i Älvsjö så vi åkte ditt och var där ett tag sen åkte vi hem och sov i två timmar :) och sedan tillbacka och titta på finalen i bil race :). Igår kväll var jag på race igen och träffade även på Mickis och Jasso :). men nu ska jag fixa mig och träffa Jonny, skriver mer i morgon :) PUSS

Jag på balen :)

Kommentarer
Postat av: GästbloggarN Nicole :)

Omg vad fin du var på balen :o!

2010-06-21 @ 17:11:16
URL: http://tillyochrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0