Söndag!

Hejsan! Idag har det varit en chill dag för mig har bara varit hemma och vilat och duschat och sånt! och har även träffat min pappa utanför mig en stund :). I morgon ska jag gå upp runt halv 8 - 8 för att jag ska jobba :/ jobbar från 9:00-15:00 och efter jobbet ska jag till Tumba och hämta pengar och sedan ska jag dra in till stan för att shoppa med Jennifer! jag har inte träffat henne på otroligt länge så det kommer bli grymt kul :)!. I kväll ska jag bara titta på tv och försöka gå och lägga mig tidigt, ska titta på en film på 3an kl 21:, och sen måste jag träffa Jonny för han har min nyckel till jobbet! men nu ska jag röka, skriver mer i morgon eller senare i kväll!. PUSS








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0