Fast and the furious tokyo drift!

Halloj! Sitter just nu vid köks bordet och lyssnar på "one republic - all the right moves" som jag tycker så mycket om :), pretade med Jennifer för en stund sen och vi har planerat att träffas i morgon efter skolan och åka till södertälje och kolla resor! Otroligt skönt om vi kommer iväg!. Idag efter skolan gick jag till Tumba och träffa Ellan, Malin och Jessica, vi gjorde inget annat en att prata om allt och ingenting! sen  efter det drog jag hem till Ellan och titat på "  fast and the furious tokyo drift " som är grymt bra och MÅNGA snygga bilar som jag älskar!. Om ett tag ska jag träffa min lilla Älskling :) vet inte riktigt vad vi ska ska göra men vi lär ju bara ta det lungt!. Skriver mer sen PUSS!

Fast And The Furious Tokyo Drift!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0