Fredag

Hejsan sitter just nu i sängen och lyssnar på "U2 - Beautiful Day"  " Mary J. Blige, U2 - One "  "U2 - With or Without you"  "U2 Still Haven't Found" som är sjukt bra!, kom hem för ett tag sen, har varit i Södertälje men Jennifer som jag berätta tidigare idag, vi hitta lite olika resor som intreserade oss, men vi ska hålla koll på sista minuter resor ett tag till för då blir det ju biligare. Något jag värkligen vill göra om vi inte hittar någon bra resa är en sak som jag har tittat på i typ 2-3 veckor, jag vill ha...





Aaa ni kan ju se själva vad det är.. Det är en audi 80 från 1993 som jag värkligen vill ha! och den här har jag hittat på blocket. Jag vet vad ni tänker "vad ska du ha bil till du är ju inte 18 år" men en sak ska ni veta och det är att den här bilen kan jag då åka med när jag har tagit körkort och jag kan övningsköra med den och så är den bilig så man kan passa på att köpa den nu! menmen det är i alla fall den jag vill köpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0