Orientering, 10 Månader och Snygga bilar!

Hejsan sitter just nu hemma i min sköna säng och har duschat för en stund sen! idag i skolan har vi orienterat! blää! tycker inte om det. men det gick faktist bra! fick VG så det är ju helt okej :) efter orienteringen drog jag hem och plugga lite med svenska och somnade på soffan och vakna av att Jonny ringde mig men nu är jag uppe. Igår så var jag ine i stan på kungsan för en gång pär år åker kändisar eller rika snubbar runt med  lamborghini och ferrari och såna SNYGGA bilar runt i hela europa och i år var dom i sverige! så jag var där med Jonny,Ellan och några andra, ska snart lägga upp bilder jag tog därifrån! fyfan vad snygga! :) efter vi var i stan så åkte jag hem till Jonny runt halv 12. Juste vi hade 10 månader i går också gulligt :). I kväll ska jag hem till Jonny och ska sova där! :) skriver mer sen! PUSS












Jag tog alla bilder med min nya telefon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0